CricksyDog – często zadawane pytania

Jeśli nie możesz znaleźć tutaj odpowiedzi na swoje pytania, skontaktuj się z nami, korzystając z jednej z poniższych opcji!

E-mail

Na wszystkie maile staramy się odpowiadać w ciągu godziny. Jeśli masz bardziej złożone pytania, zdecydowanie zalecamy wysłanie do nas e-maila. W ten sposób możemy we wszystkim dokładnie pomóc! Nasz adres e-mail to witaj@cricksydog.pl

Facebookon

Jeśli chcesz uzyskać niemal natychmiastową odpowiedź na swoje pytanie, napisz do nas na Facebooku. Prosimy nie zadawać swoich pytań pod jednym z naszych zdjęć, ponieważ może się ono łatwo zgubić i pozostać bez odpowiedzi. Napisz do nas bezpośrednio!

Spis treści

KARMA DLA PSA CRICKSYDOG

DOSTAWA PACZKI

PŁATNOŚCI

OBSŁUGA KLIENTA

GWARANCJA

SUBSKRYPCJA

Inne opcje zakupów

Inne karmy dla zwierząt

Karma dla psa CricksyDog

#1: Kiedy i jak długo można podawać karmę dla szczeniąt Chucky?

Możesz karmić szczeniaka karmą Chucky od 6 tygodnia życia do 10 miesiąca życia. Dając swojemu psu karmę dla szczeniąt, z pewnością możesz spodziewać się następujących korzyści:

Ochrona przez 10 miesięcy
Opracowaliśmy nasz produkt, aby zapewnić idealną karmę dla najmłodszych do 10 miesiąca życia!

Bezpieczna pielęgnacja
Przejdź na naszą karmę, a wtedy jest duża szansa, że Twój pies nie będzie miał alergii pokarmowej! W końcu fundamenty trzeba położyć na samym początku!

Prawidłowy rozwój kości
We wczesnym wieku psy potrzebują jeszcze więcej białka i witamin niż w późniejszym życiu. Nasze jedzenie również zwraca na to uwagę!

#2: Jaka jest różnica między normalną a hipoalergiczną żywnością?

Podczas gdy nasza normalna żywność składa się z mięsa kilku rodzajów zwierząt, do naszych produktów hipoalergicznych wykorzystywany jest tylko jeden rodzaj mięsa. Ponadto nasza hipoalergiczna karma dla psów jest w 100% wolna od glutenu pszennego i mięsa z kurczaka.

#3: Jaka jest różnica między liniami produktów Ted i Juliet?

Skład jest prawie identyczny, więc Twój pies może jeść to, co lubi. Może wystąpić różnica w przypadku procesu produkcyjnego i obróbki cieplnej. W związku z tym asortyment produktów jest nieco inny.

Największą różnicą jest „tylko” wielkość ziarna. Podczas gdy nasze produkty Ted są przeznaczone dla dużych psów – mają wymiary 1,5 cm, Juliet jest odpowiednia nawet dla najmniejszych piesków, gdzie krokiety mają rozmiar 0,5-0,9 cm.

#4: Czy można zmieniać smaki?

Oczywiście, że możesz! Jeśli Twój pies potrzebuje różnorodności, w każdej chwili możesz zmienić smaki! Nasz szczegółowy przewodnik znajdziesz tutaj: 

#5: Jaka jest różnica między normalną a hipoalergiczną karmą dla psów w puszkach?

Podczas gdy nasze zwykłe puszki Ely są produkowane z kilku różnych rodzajów mięsa zwierzęcego, hipoalergiczne puszki zawierają mięso tylko jednego zwierzęcia. Nasze hipoalergiczne puszki Ely są w 100% wolne od glutenu pszennego i mięsa z kurczaka.

#6: Czy można mieszać suchą karmę dla psów z karmą w puszkach?

Oczywiście, że tak! Szczegółowe instrukcje dotyczące dawkowania można znaleźć tutaj:

#7: Dlaczego w naszym hipoalergicznym jedzeniu nie ma mięsa z kurczaka?

Zauważyliśmy – i to jest również Twoje doświadczenie – że psy, które jedzą kurczaka, mogą szybciej zachorować i wcześniej wykazywać objawy alergii pokarmowej. Niestety nie ma na to dowodów naukowych, ale nie chcemy niepotrzebnie podejmować ryzyka.

Jeśli nie musimy, nie ryzykujemy. Dlatego wszystkie nasze hipoalergiczne karmy dla psów – czy to Juliet, czy Ted – nie zawierają mięsa z kurczaka!

#8: Dlaczego nasza hipoalergiczna karma dla psów nie zawiera glutenu pszennego?

Jak wiemy, psy były kiedyś dzikimi zwierzętami. Nawet jeśli nie można tego odróżnić patrząc na wygląd wielu psów. 🙂 Na wolności psy nie jadły dużo zbóż i pszenicy. Oczywiście mogły do pewnego stopnia przystosować się do tego udomowionego stylu życia, ale tutaj też chcemy być ostrożni.

Dlaczego mielibyśmy umieszczać pszenicę w naszym hipoalergicznym pożywieniu, kiedy wrażliwość na gluten pszeniczny wzrasta także u ludzi? Gluten pszeniczny może również łatwo powodować reakcje alergiczne u psów.

Naszą dewizą jest „Zawsze lepiej nie bawić się zdrowiem swojego psa i niepotrzebnie nie ryzykować”. Skoro możemy unikać mięsa z kurczaka i pszenicy, dlaczego mielibyśmy tego nie robić?

#9: Dlaczego nasza hipoalergiczna karma dla psów zawiera tylko jedno źródło białka (monoproteiny)?

Zasadniczo hipoalergiczna karma dla psów nie musi zawierać tylko jednego źródła białka. Tylko my wprowadziliśmy to jako obowiązującą u nas zasadę.

Aby maksymalnie ułatwić eliminację z życia psa białka wywołującego reakcje alergiczne, do naszej karmy dodawany jest tylko jeden rodzaj białka, dzięki czemu psy na diecie eliminacyjnej mogą jeść naszą karmę.

Tak więc, jeśli Twój pies zjada naszą, powiedzmy, hipoalergiczną karmę z jagnięciny Juliet i nie reaguje na to źle, jasne jest, że może również jeść jagnięcinę. Ale jeśli karmisz psa karmą, która zawiera mięso z kurczaka, a później twój pies ma wysypkę, wiesz, że twój pies nie może jeść także mięsa z kurczaka.

Żaden z naszych hipoalergicznych produktów nie zawiera mięsa z kurczaka ani glutenu pszennego! Dodatkowo nasze hipoalergiczne pokarmy są oparte na monoproteinach!

#10: Czy szczenięta mogą jeść karmę dla psów w puszkach?

Tak oczywiście! Twój szczeniak może jeść nasze karmy w puszkach już od 6 tygodnia życia!

#11: Ile sztuk znajduje się w torebce z patyczkami do czyszczenia zębów?

Każdy woreczek z patyczkami do czyszczenia zębów zawiera 7 sztuk. To wystarczy na tydzień. Jeśli zamówisz pakiet miesięczny, wyślemy Ci 4 paczki tygodniowo. Czyli 4×7=28 sztuk sztuk do czyszczenia zębów.

#12: Jak duże są patyczki do czyszczenia zębów?

Dostępne są dwa różne rozmiary. Denty Mini dla małych piesków i Denty Maxi dla średnich i dużych piesków. Denty Mini ma długość 110x10mm, a Denty Maxi ma długość 120x15mm.

#13: Czy hipoalergiczną karmę dla psów można podawać psom nie cierpiącym na alergie?

Tak oczywiście! Nasze hipoalergiczne produkty nie zawierają mięsa z kurczaka ani glutenu pszennego, dlatego są odpowiednie przede wszystkim dla psów alergicznych, ale mogą być również spożywane przez psy, które na nie nie cierpią.

Nie ma nic złego w zdrowym odżywianiu, nie musisz czekać, aż Twój pies zachoruje. Możesz tylko na tym skorzystać!

#14: Czy mogę dać karmę dla małego psa mojemu dużemu psu?

Tak! Warto jednak zwrócić uwagę, że jeśli pies zwykle je szybko, w takim przypadku sugerujemy podanie mu karmy o większych rozmiarach, aby uniknąć zakrztuszenia się.

Dlatego Ted jest zalecany dla średnich i dużych psów, a nasza linia produktów Juliet dla małych psów. Dla szczeniąt polecamy naszą karmę Chucky.

Każdy piesek może bezpiecznie zjeść nasze jedzenie w puszkach Ely i nasze przysmaki Friky 🙂

Informacje o doręczaniu paczek

#1: Jakie firmy kurierskie dostarczają paczki?

Nasze paczki dostarczane są do Twojego domu kurierem DPD i InPost, a dzięki InPost możesz nawet poprosić o dostawę do paczkomatu lub placówki pocztowej.

#2: Ile czasu zajmuje dostarczenie paczki?

Zamówienia złożone do południa każdego dnia roboczego zostaną przekazane kurierowi tego samego dnia, który doręczy je następnego dnia. W pozostałych przypadkach dostawa trwa 1-2 dni robocze.

W 90% przypadków, jeśli złożysz zamówienie do południa, przesyłka dotrze następnego dnia!

#3: Ile kosztuje wysyłka?

Opłata za dostawę wynosi 9,90 za dostawę do domu i 7,90 do punktu pocztowego. Ale! Wysyłka jest BEZPŁATNA dla zamówień powyżej 99,00 .

#4: Czy dostarczacie towar w weekendy?

Niestety dostawa w weekend nie jest możliwa. W takim przypadku możemy zaoferować Ci usługę do paczkomatu, do którego możesz udać się po paczkę nawet w weekend!

#5: Gdzie mogę znaleźć punkty pocztowe?

Dostęp do listy punktów pocztowych można uzyskać, klikając poniższy link:

#6: Jak śledzić przesyłkę?

Zarówno w przypadku DPD, jak i InPost otrzymasz numer paczki pocztą elektroniczną, dzięki czemu możesz łatwo śledzić swoje zamówienie.

Firmy kurierskie wyślą Ci e-mail z numerem identyfikacyjnym Twojej paczki, gdy otrzymają od nas przesyłkę. Wpisując to w interfejsach poniżej, możesz zobaczyć, gdzie aktualnie znajduje się Twoja paczka.

W przypadku DPD:

 

W przypadku InPost:

 

#7: Czy mogę zmienić czas dostawy?

Tak oczywiście! Możesz to zrobić bezpośrednio u nas lub w firmie kurierskiej. Ważne: takie zmiany w Twoim pakiecie można wprowadzać do południa!

Gdy już przekazaliśmy Twoją paczkę firmie kurierskiej, łatwiej jest skontaktować się z nimi w celu wprowadzenia zmian. Jeśli nie otrzymałeś jeszcze e-maila o przekazaniu przesyłki kurierowi, koniecznie skontaktuj się z nami. Polecamy do nas zadzwonić, bo tak jest najszybciej. Ale e-mail to także idealne rozwiązanie!

Jeśli jesteś trochę zagubiony lub nie wiesz, jak coś zrobić, skontaktuj się z nami telefonicznie/mailowo. Zawsze Ci pomożemy, bez względu na problem!

Informacje o płatności

#1: Czy można płacić online?

Tak, możesz bezpiecznie płacić online za pomocą PayU. Nie przechowujemy żadnych informacji o kartach. Bezpiecznie wprowadzisz wszystkie dane karty w internetowym interfejsie PayU!

#2: Czy możliwa jest płatność przy odbiorze?

Tak, oczywiście! Upewnij się tylko, że podczas składania zamówienia wybrałeś płatność za pobraniem. W takim przypadku możesz zapłacić u kuriera. W wielu przypadkach kurierzy posiadają terminal, ale upewnij się, jakie mają zasady – jeśli nie znasz lokalnego kuriera – i zawsze miej przy sobie trochę gotówki. Jeśli wybrałeś dostawę w punkcie paczkowym, prawie na pewno będziesz mógł tam zapłacić kartą kredytową!

#3: Jakie są inne metody płatności?

Możliwa jest również płatność z góry. W takim przypadku Twoja przesyłka zostanie wysłana, gdy tylko kwota wpłynie na nasze konto. Stanie się to zwykle w ciągu 2-3 dni roboczych. Ponadto, dzięki nowym przepisom bankowym, już teraz możliwe jest, że Twoje zamówienie dotrze wcześniej, więc Twój pies wcześniej dostanie pyszne kęsy! 🙂

Pytania dotyczące obsługi klienta

#1: Na jaki adres e-mail mogę pisać?

W przypadku jakichkolwiek pytań można skontaktować się z nami za pośrednictwem poczty e-mail pod adresem witaj@cricksydog.pl

#2: Przez jakie serwisy społecznościowe mogę się z Wami skontaktować?

Możesz skontaktować się z nami na następującej stronie na Facebooku: https://www.facebook.com/cricksydog.pl. Jeszcze nie polecamy Instagrama, rzadko znajdujemy czas, by odpowiedzieć tam na jakiekolwiek pytania.

#3: Gdzie mam składać zapytania firmowe?

Wszelkie zapytania dotyczące firmy prosimy kierować na następujący adres e-mail: witaj@cricksydog.pl

Warunki gwarancji

#1: Co powinienem zrobić, jeśli moja paczka nie dotarła/jest uszkodzona/niekompletna?

Jeśli masz jakiekolwiek problemy z przesyłką lub dostawą, skontaktuj się z nami! E-mailem lub telefonicznie. Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna, dzięki czemu możemy również ulepszyć nasze usługi.

Nasz adres e-mail: witaj@cricksydog.pl

Nasz numer telefonu:

Zapraszamy do kontaktu, zawsze pomożemy, jeśli masz jakiekolwiek pytania lub problemy!

#2: Jak działa gwarancja na produkt?

Jeśli Ty lub Twój pies macie problemy z naszymi produktami, w każdej chwili możecie skorzystać z naszej gwarancji. Wystarczy, że powiadomisz nas e-mailem i prześlesz nam swój numer konta. Bez żadnych pytań zwrócimy pełną cenę Twojego pakietu w ciągu kilku dni!

#3: Jak mogę zwrócić paczkę?

Jeśli z jakiegokolwiek powodu musisz zwrócić nam przesyłkę, możesz to zrobić za pośrednictwem poczty lub dowolnej firmy kurierskiej na następujący adres:

Adresat: Alfap.pl (Cricksy Dog)

Adres: 1Drive – CricksyDog ul. Chopina 94 43-600 Jaworzno

Kontakt z magazynem: Szymon Ciesla, +48 509 087 089

Ponieważ tutaj jest nasz magazyn 🙂

#4: Jak działa paczka zastępcza?

Jeśli z jakiegoś powodu będziemy musieli wymienić Twoją paczkę, wyślemy Ci paczkę zastępczą. Kurier jak zwykle przywiezie Ci nową przesyłkę, a jedyne co musisz zrobić to przekazać kurierowi poprzednią w zapieczętowanym pudełku.

Pytania dotyczące subskrypcji

#1: Co to jest subskrypcja?

Nasz system abonamentowy został stworzony dla Twojej wygody. Możesz wybrać, jakie produkty chcesz dostać i w jakich odstępach czasu chcesz je otrzymywać, a my wyślemy je automatycznie, abyś nie musiał zawracać sobie głowy zamówieniem.

W dowolnym momencie możesz subskrybować dowolny z naszych produktów. Możesz również zmienić swoje zamówienie w dowolnym momencie na swojej stronie profilowej.

Nasz przewodnik po ogólnych zamówieniach znajdziesz tutaj: 

#2: Jak mogę zmienić swoją subskrypcję?

Możesz zmienić swoją subskrypcję za pomocą różnych przycisków na swojej stronie profilowej. Możesz dodać nowy produkt, wybrać nowy termin dostawy, a nawet zmienić adres dostawy.

Więcej informacji o naszym systemie subskrypcji znajdziesz tutaj: 

#3: Czy moja subskrypcja może zostać zawieszona?

Tak oczywiście! Jeśli zgromadzisz zbyt dużo karmy lub z jakiegoś innego powodu nie potrzebujesz jej przez jakiś czas, możemy wstrzymać subskrypcję, którą możesz wznowić w dowolnym momencie lub złożyć nowe zamówienie/subskrypcję.

Możesz to łatwo zrobić na swojej stronie profilowej.

#4: Co to znaczy odnowić moją subskrypcję?

Data odnowienia subskrypcji to data wygaśnięcia wybranej przez Ciebie przerwy. Oznacza to, że w tym dniu przygotujemy dla Ciebie nowy pakiet.

Jeśli data ta przypada na dzień roboczy rano, przesyłka zostanie przekazana do firmy kurierskiej jeszcze tego samego dnia. Po południu lub w weekend – Twoja przesyłka zostanie wysłana następnego dnia roboczego.

Po wysłaniu paczki przerwa ta zaczyna się od nowa i cały proces się powtarza. Dopóki tego nie zmienisz. Więc jeśli potrzebujesz, powiedzmy, jednej paczki karmy dla psów na miesiąc, możliwe, że nigdy więcej nie będziesz musiał kupować karmy dla psów, ponieważ co miesiąc automatycznie wyślemy Twoją paczkę z zegarmistrzowską precyzją!

#5: Jakie zobowiązania niesie z sobą subskrypcja?

Nie ma obowiązku subskrypcji. Możesz wstrzymać lub anulować subskrypcję w dowolnym momencie!

#6: Czy mogę mieć wiele subskrypcji jednocześnie?

Tak, oczywiście! Jeśli potrzebujesz różnych produktów o różnych porach i częstotliwościach, możesz utworzyć więcej niż jedną aktywną subskrypcję na raz.

Chociaż nie zalecamy tej opcji, ponieważ bardzo łatwo jest mieszać różne subskrypcje. Przed skonfigurowaniem dwóch subskrypcji dla siebie porozmawiaj z naszym działem obsługi klienta. Sprawdź, czy mogą Ci pomóc, aby wszystkie Twoje zamówienia były objęte jedną subskrypcją. 🙂

#7: Jak mogę zapłacić za subskrypcję?

Możesz zapłacić gotówką przy odbiorze u kuriera, a w wielu przypadkach kartą kredytową. Ale możesz też wybrać płatność z góry. A dla jeszcze większej wygody możesz nawet płacić za pomocą SimplePay. W takim przypadku system automatycznie odliczy kwotę z Twojej karty, więc Ty nie będziesz musiał się tym zajmować.

#8: Czy muszę z góry płacić za abonament?

Oczywiście, że nie! Tylko jeśli chcesz zapłacić z góry. Ale nawet w tym przypadku musisz zapłacić tylko za cenę jednego pakietu.

#9: Ile rabatu dostanę z subskrypcją?

W przypadku subskrypcji otrzymasz 10% rabatu od ceny każdego produktu objętego subskrypcją.

Inne opcje zakupów

#1: Czy mogę kupić karmę dla psów CricksyDog w sklepach?

Nie. Możesz zamawiać tylko bezpośrednio u nas, nie mamy sprzedawców. Gdyby tak było, ich lista byłaby widoczna tutaj.

#2: Czy mogę kupić Wasza karmę w innych sklepach internetowych?

Nie. Możesz zamawiać tylko bezpośrednio u nas, nie mamy sprzedawców. Nawet w sklepach internetowych!

#3: Gdzie mogę zamówić Waszą karmę?

Możesz złożyć zamówienie na naszej stronie internetowej, przez e-mail, a nawet na czacie na Facebooku! Zasadniczo możesz zamówić wszędzie tam, gdzie możesz do nas dotrzeć!

Inne karmy dla zwierząt

#1: Czy oferujemy karmę dla kotów?

Tak! W połowie 2020 roku stworzyliśmy siostrzaną markę specjalizującą się w karmach dla kotów. Mrs. CAThy. Wymagamy tutaj takiej samej wysokiej jakości, jak w przypadku karmy dla psów.

Produkty dla kotów znajdziesz tutaj:

#2: Czy mamy inną karmę dla zwierząt?

Obecnie na CricksyDog jest karma dla psów, a na Mrs. CAThy karma dla kotów. W przyszłości możemy oferowac również karmę dla innych zwierząt.