CricksyDog – często zadawane pytania

Jeśli nie możesz znaleźć tutaj odpowiedzi na swoje pytania, skontaktuj się z nami, korzystając z jednej z poniższych opcji.

Dzięki własnemu rozwojowi produktów i zatwierdzeniu przez weterynarzy zapewniamy jakość CricksyDog. Co miesiąc pomagamy tysiącom psów i kotów żyć zdrowo i szczęśliwie dzięki naszym produktom. Dołączcie do nas i Wy!

⭐⭐⭐⭐⭐ 4.9/5.0 (ponad 10 000 ocen)

E-mailowo

Staramy się odpowiedzieć na każde e-mailowe zapytanie w ciągu 1 godziny. Jeśli masz bardziej złożone pytania, sugerujemy e-mail, gdzie możemy udzielić szczegółowej pomocy! Nasz adres e-mail to: witaj@cricksydog.pl

W mediach społecznościowych

Możesz napisać do nas bezpośrednio na Facebooku i Instagramie. Tam również staramy się odpowiadać maksymalnie w ciągu 1 godziny. Śledzimy również komentarze na Facebooku i chętnie tam pomagamy.

Na czacie na stronie internetowej

Każdego tygodnia, od 8:00 do 20:00, jesteśmy dostępni na czacie na żywo, gdzie możesz uzyskać najszybszą odpowiedź. W przypadku bardziej złożonych pytań jednak nadal sugerujemy kontakt e-mailowy.

Spis treści

KARMA DLA PSA CRICKSYDOG

DOSTAWA PACZKI

PŁATNOŚCI

OBSŁUGA KLIENTA

GWARANCJA

SUBSKRYPCJA

Inne opcje zakupów

Inne karmy dla zwierząt

Karma dla psa CricksyDog

#1: Kiedy i jak długo można podawać karmę dla szczeniąt Chucky?

Możesz karmić szczeniaka karmą Chucky od 6 tygodnia do 10 miesiąca życia. Co zyskasz dając swojemu psu karmę dla szczeniąt?

Ochrona przez 10 miesięcy

Prawidłowy rozwój kości

Bezpieczna pielęgnacja

Opracowaliśmy nasz produkt, aby zapewnić idealną karmę dla najmłodszych do 10 miesiąca życia!

Przejście na naszą karmę daje dużą szansę, że Twój pies nie będzie się zmagał z alergiami pokarmowymi! W końcu fundamenty trzeba położyć na samym początku!

We wczesnym wieku psy potrzebują jeszcze więcej białka i witamin niż w późniejszym życiu. Nasze jedzenie również zwraca na to uwagę!

#2: Jaka jest różnica między normalną, a hipoalergiczną karmą dla psa?

Podczas gdy nasza normalna karma składa się z kilku rodzajów mięsa, do naszych produktów hipoalergicznych wykorzystujemy tylko jeden rodzaj mięsa. Ponadto nasza hipoalergiczna karma jest w 100% wolna od glutenu pszennego i mięsa z kurczaka.

#3: Jaka jest różnica między liniami produktów Ted i Juliet?

Skład jest prawie identyczny, więc Twój pies może jeść to, co lubi. Może jedynie wystąpić różnica w przypadku procesu produkcyjnego i obróbki cieplnej. W związku z tym, asortyment produktów jest nieco inny.

Największą różnicą jest wielkość ziarna. Podczas gdy nasze produkty Ted są przeznaczone dla dużych psów – mają wymiary 1,5 cm, Juliet jest odpowiednia nawet dla najmniejszych piesków, ponieważ ziarna mają rozmiar 0,5-0,9 cm.

#4: Czy można zmieniać smaki?

Oczywiście, że tak! Jeśli Twój pies potrzebuje różnorodności, w każdej chwili możesz zmienić smaki! Nasz szczegółowy przewodnik znajdziesz tutaj:

#5: Jaka jest różnica między normalną, a hipoalergiczną karmą dla psów w puszkach?

Podczas gdy nasze zwykłe puszki Ely są produkowane z kilku różnych rodzajów mięsa, hipoalergiczne puszki zawierają tylko jeden rodzaj mięsa. Nasze hipoalergiczne puszki Ely są w 100% wolne od glutenu pszennego i mięsa z kurczaka.

#6: Czy można mieszać suchą karmę dla psów z karmą w puszkach?

Oczywiście, że tak! Szczegółowe instrukcje dotyczące dawkowania można znaleźć tutaj:

#7: Dlaczego w hipoalergicznym jedzeniu nie ma mięsa z kurczaka?

Zauważyliśmy – i jest to zapewne również Twoje doświadczenie – że psy, które jedzą kurczaka, mogą szybciej zachorować i wcześniej wykazywać objawy alergii pokarmowej. Niestety nie ma na to dowodów naukowych, ale nie chcemy niepotrzebnie podejmować ryzyka.

Jeśli nie musimy, nie ryzykujemy. Dlatego wszystkie nasze hipoalergiczne karmy dla psów – czy to Juliet, czy Ted – nie zawierają mięsa z kurczaka!

#8: Dlaczego hipoalergiczna karma dla psów nie zawiera glutenu pszennego?

Jak wiemy, psy były kiedyś dzikimi zwierzętami. Nawet jeśli nie można tego dojrzeć patrząc na wygląd wielu psów. Nie jadły wtedy zbóż i pszenicy. Oczywiście mogły do pewnego stopnia przystosować się do tego udomowionego stylu życia, ale tutaj też chcemy być ostrożni.

Dlaczego mielibyśmy umieszczać pszenicę w naszym hipoalergicznym pożywieniu, kiedy wrażliwość na gluten pszeniczny wzrasta także u ludzi? Gluten pszeniczny może równie łatwo powodować reakcje alergiczne u psów.

Naszą dewizą jest „Lepiej nie narażać zdrowia swojego psa i niepotrzebnie ryzykować”. Skoro możemy unikać mięsa z kurczaka i pszenicy, dlaczego mielibyśmy tego nie robić?

#9: Dlaczego hipoalergiczna karma dla psów zawiera tylko jedno źródło białka (monoproteiny)?

Zasadniczo hipoalergiczna karma dla psów nie musi zawierać tylko jednego źródła białka. Jednak wprowadziliśmy to jako obowiązującą u nas zasadę.

Aby maksymalnie ułatwić eliminację z życia psa białka wywołującego reakcje alergiczne, do naszej karmy dodawany jest tylko jeden rodzaj białka, dzięki czemu psy na diecie eliminacyjnej mogą jeść naszą karmę.

Tak więc, jeśli Twój pies zjada na przykład naszą hipoalergiczną karmę z jagnięciny Juliet i nie reaguje na to źle, jasnym jest, że może również jeść jagnięcinę. Ale jeśli karmisz psa karmą, która zawiera mięso z kurczaka, a później twój pies ma wysypkę, wiesz, że twój pies nie może jeść także mięsa z kurczaka.

Żaden z naszych hipoalergicznych produktów nie zawiera mięsa z kurczaka ani glutenu pszennego! Dodatkowo nasze hipoalergiczne pokarmy są oparte na monoproteinach!

#10: Czy szczenięta mogą jeść karmę dla psów w puszkach?

Tak oczywiście! Twój szczeniak może jeść nasze karmy w puszkach już od 6 tygodnia życia!

#11: Ile sztuk znajduje się w torebce z patyczkami do czyszczenia zębów?

Każdy woreczek z patyczkami do czyszczenia zębów zawiera 7 sztuk. Taka ilość wystarcza na tydzień. Jeśli zamówisz pakiet miesięczny, wyślemy Ci 4 paczki tygodniowo. Czyli 4×7=28 sztuk patyczków do czyszczenia zębów.

#12: Jak duże są patyczki do czyszczenia zębów?

Dostępne są ich dwa rozmiary. Denty Mini dla małych i Denty Maxi dla średnich i dużych psów. Denty Mini ma wymiary 110x10mm, a Denty Maxi 120x15mm.

#13: Czy hipoalergiczną karmę dla psów można podawać psom nie cierpiącym na alergie?

Tak oczywiście! Nasze hipoalergiczne produkty nie zawierają mięsa z kurczaka ani glutenu pszennego, dlatego są odpowiednie przede wszystkim dla psów alergicznych, ale mogą być również spożywane przez psy, które na nie mają alergii.

Nie ma nic złego w zdrowym odżywianiu. Nie musisz czekać, aż Twój pies zachoruje.

#14: Czy mogę dać karmę dla małego psa mojemu dużemu psu?

Tak! Warto jednak zwrócić uwagę na to, jak je Twój pies. Jeśli pies zwykle je szybko, sugerujemy podanie mu karmy o większych rozmiarach, aby uniknąć zakrztuszenia się.

Dlatego dla średnich i dużych psów zalecamy karmy linii Ted, a linii Juliet dla małych psów. Dla szczeniąt zaś, polecamy naszą karmę Chucky.

Każdy piesek może bezpiecznie zjeść nasze jedzenie w puszkach Ely i przysmaki Friky.

Informacje o doręczaniu paczek

#1: Jakie firmy kurierskie dostarczają paczki?

Nasze paczki dostarczane są do Twojego domu kurierem DPD i InPost. A korzystając z przesyłki InPost, możesz poprosić o dostawę do paczkomatu, lub placówki pocztowej.

#2: Ile czasu zajmuje dostarczenie paczki?

Zamówienia złożone do południa każdego dnia roboczego zostaną przekazane kurierowi tego samego dnia, zatem doręczy je już na następny dzień. W pozostałych przypadkach dostawa trwa 1-2 dni robocze.

W 90% przypadków, jeśli złożysz zamówienie do południa, przesyłka dotrze następnego dnia!

#3: Ile kosztuje wysyłka?

Opłata za dostawę na podany adres wynosi 9,90 zł oraz 7,90 zł za dostawę do punktu pocztowego. Ale! Dla zamówień powyżej 99,00 zł, wysyłka jest BEZPŁATNA.

#4: Czy dostarczacie towar w weekendy?

Niestety, dostawa w weekend nie jest możliwa. W takim przypadku możemy zaoferować Ci usługę przesyłki do paczkomatu, do którego możesz udać się po paczkę nawet w weekend!

#5: Gdzie mogę znaleźć punkty pocztowe?

Dostęp do listy punktów pocztowych można uzyskać, klikając poniższy link:

#6: Jak śledzić przesyłkę?

Zarówno w przypadku DPD, jak i InPost, otrzymasz numer paczki wraz z linkiem do jej śledzenia.

Firmy kurierskie wyślą Ci e-mail z numerem identyfikacyjnym Twojej paczki, gdy otrzymają od nas przesyłkę. Wpisując to w interfejsach poniżej, możesz zobaczyć, gdzie aktualnie znajduje się Twoja paczka.

W przypadku DPD:
W przypadku InPost:

#7: Czy mogę zmienić czas dostawy?

Tak oczywiście! Możesz to zrobić bezpośrednio u nas, lub w firmie kurierskiej. Ważne: takie zmiany można wprowadzać jedynie do południa!

Gdy już przekazaliśmy Twoją paczkę firmie kurierskiej, łatwiej jest skontaktować się z nimi w celu wprowadzenia zmian. Jeśli nie otrzymałeś jeszcze e-maila o przekazaniu przesyłki kurierowi, koniecznie skontaktuj się z nami. Polecamy do nas zadzwonić, bo tak jest najszybciej. Ale e-mail to także idealne rozwiązanie!

Jeśli jesteś trochę zagubiony, lub nie wiesz, jak coś zrobić, skontaktuj się z nami telefonicznie/mailowo. Zawsze Ci pomożemy, bez względu na rodzaj problemu!

Informacje o płatności

#1: Czy można płacić online?

Tak, możesz bezpiecznie płacić online za pomocą PayU. Nie przechowujemy żadnych informacji o kartach. Bezpiecznie wprowadzisz wszystkie dane karty w internetowym interfejsie PayU!

#2: Czy możliwa jest płatność przy odbiorze?

Tak, oczywiście! Upewnij się tylko, że podczas składania zamówienia wybrałeś płatność za pobraniem. W takim przypadku możesz zapłacić u kuriera. W wielu przypadkach kurierzy posiadają terminal, ale upewnij się, jakie mają zasady. Jeśli wybrałeś dostawę w punkcie paczkowym, prawie na pewno będziesz mógł tam zapłacić kartą kredytową!

#3: Jakie są inne metody płatności?

Możliwa jest również płatność z góry. W takim przypadku Twoja przesyłka zostanie wysłana, gdy tylko kwota wpłynie na nasze konto. Dzieje się to zwykle w ciągu 2-3 dni roboczych. Ponadto, dzięki nowym przepisom bankowym, już teraz możliwe jest, że Twoje zamówienie dotrze wcześniej, więc Twój pies wcześniej dostanie pyszne kęsy!

Pytania dotyczące obsługi klienta

#1: Na jaki adres e-mail mogę pisać?

W przypadku jakichkolwiek pytań można skontaktować się z nami za pośrednictwem poczty e-mail pod adresem witaj@cricksydog.pl

#2: Przez jakie serwisy społecznościowe mogę się z Wami skontaktować?

Możesz skontaktować się z nami na następującej stronie na Facebooku: https://www.facebook.com/cricksydog.pl.

Jeszcze nie polecamy Instagrama, ponieważ rzadko znajdujemy czas, by odpowiedzieć tam na jakiekolwiek pytania.

#3: Gdzie mam składać zapytania firmowe?

Wszelkie zapytania dotyczące firmy prosimy kierować na następujący adres e-mail: witaj@cricksydog.pl

Warunki gwarancji

#1: Co powinienem zrobić, jeśli moja paczka nie dotarła/jest uszkodzona/niekompletna?

Jeśli masz jakiekolwiek problemy z przesyłką lub dostawą, skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie. Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna, ponieważ dzięki niej możemy ulepszać nasze usługi.

Nasz adres e-mail: witaj@cricksydog.pl

Nasz numer telefonu:

Zapraszamy do kontaktu.

#2: Jak działa gwarancja na produkt?

Jeśli Ty lub Twój pies macie problemy z naszymi produktami, w każdej chwili możecie skorzystać z gwarancji. Wystarczy, że powiadomisz nas e-mailem i prześlesz nam swój numer konta. Bez żadnych pytań zwrócimy pełną cenę Twojego pakietu w ciągu kilku dni!

#3: Jak mogę zwrócić paczkę?

Jeśli z jakiegokolwiek powodu musisz zwrócić nam przesyłkę, możesz to zrobić za pośrednictwem poczty lub dowolnej firmy kurierskiej na następujący adres:

Adres: Surix – Cricksydog ul. Kościuszki 227 40-600 Katowice

#4: Jak działa paczka zastępcza?

Jeśli z jakiegoś powodu będziemy musieli wymienić Twoją paczkę, wyślemy Ci paczkę zastępczą. Kurier jak zwykle przywiezie Ci nową przesyłkę, a jedyne co musisz zrobić, to przekazać mu poprzednią w zapieczętowanym pudełku.

Pytania dotyczące subskrypcji

#1: Co to jest subskrypcja?

Nasz system abonamentowy został stworzony dla Twojej wygody. Możesz wybrać, jakie produkty chcesz dostać i w jakich odstępach czasu chcesz je otrzymywać, a my będziemy wysyłać je automatycznie, abyś nie musiał zawracać sobie głowy zamówieniem.

W dowolnym momencie możesz subskrybować jakikolwiek z naszych produktów. Możesz również zmienić swoje zamówienie w dowolnym momencie, korzystając ze swojej strony profilowej.

Nasz przewodnik po ogólnych zamówieniach znajdziesz tutaj:

#2: Jak mogę zmienić swoją subskrypcję?

Aby zmienić swoją subskrypcję zaloguj się na swojej stronie profilowej. Możesz dodać nowy produkt, wybrać nowy termin dostawy, czy zmienić adres dostawy.

Więcej informacji o naszym systemie subskrypcji znajdziesz tutaj:

#3: Czy moja subskrypcja może zostać zawieszona?

Tak oczywiście! Jeśli zgromadzisz zbyt dużo karmy, lub z jakiegoś innego powodu nie potrzebujesz jej przez jakiś czas, możemy wstrzymać subskrypcję. Możesz ją wznowić w dowolnym momencie lub złożyć nowe zamówienie/subskrypcję.

Zrobisz to bezproblemowo na swojej stronie profilowej.

#4: Co to znaczy: odnowić moją subskrypcję?

Data odnowienia subskrypcji, to data wygaśnięcia wybranej przez Ciebie przerwy. Oznacza to, że w tym dniu przygotujemy dla Ciebie nowy pakiet.

Jeśli data ta przypada na dzień roboczy rano, przesyłka zostanie przekazana do firmy kurierskiej jeszcze tego samego dnia. Po południu lub w weekend – Twoja przesyłka zostanie wysłana następnego dnia roboczego.

Po wysłaniu paczki przerwa ta zaczyna się od nowa i cały proces się powtarza dopóki tego nie zmienisz. Zatem, jeśli potrzebujesz na przykład jednej paczki karmy dla psów miesięcznie automatycznie wyślemy Twoją paczkę, dokładnie co miesiąc!

#5: Jakie zobowiązania niesie z sobą subskrypcja?

Żadnych! Możesz wstrzymać lub anulować subskrypcję w dowolnym momencie.

#6: Czy mogę mieć wiele subskrypcji jednocześnie?

Tak, oczywiście! Jeśli potrzebujesz różnych produktów, o różnych porach i częstotliwościach, możesz utworzyć więcej niż jedną aktywną subskrypcję na raz.

Nie zalecamy jednak tej opcji, ponieważ bardzo łatwo jest mieszać różne subskrypcje. Przed skonfigurowaniem dwóch subskrypcji dla siebie, porozmawiaj z naszym działem obsługi klienta. Sprawdź, czy mogą Ci pomóc, aby wszystkie Twoje zamówienia były objęte jedną subskrypcją.

#7: Jak mogę zapłacić za subskrypcję?

Możesz zapłacić gotówką lub wielu przypadkach kartą kredytową przy odbiorze u kuriera. Możesz też wybrać płatność z góry. A dla jeszcze większej wygody możesz nawet płacić za pomocą SimplePay. W takim przypadku system automatycznie odliczy kwotę z Twojej karty, więc Ty nie będziesz musiał o tym myśleć.

#8: Czy muszę z góry płacić za abonament?

Oczywiście, że nie! Tylko jeśli chcesz zapłacić z góry. Ale nawet w tym przypadku możesz opłacić tylko jeden pakiet.

#9: Ile rabatu dostanę z subskrypcją?

W przypadku subskrypcji otrzymasz 10% rabatu od ceny każdego produktu objętego subskrypcją.

Inne opcje zakupów

#1: Czy mogę kupić karmę dla psów CricksyDog w sklepach?

Nie. Karmę możesz zamawiać tylko bezpośrednio u nas.

#2: Czy mogę kupić Wasza karmę w innych sklepach internetowych?

Nie. Możesz zamawiać tylko bezpośrednio u nas.

#3: Gdzie mogę zamówić Waszą karmę?

Możesz złożyć zamówienie na naszej stronie internetowej, przez e-mail, a nawet na czacie na Facebooku! Zasadniczo możesz zamówić wszędzie tam, gdzie możesz do nas dotrzeć!

Inne karmy dla zwierząt

#1: Czy oferujemy karmę dla kotów?

Tak! W połowie 2020 roku stworzyliśmy siostrzaną markę, specjalizującą się w karmach dla kotów – CricksyCat. Wymagamy dla niej takiej samej wysokiej jakości, jak w przypadku karmy dla psów.

#2: Czy mamy inną karmę dla zwierząt?

Obecnie na CricksyDog jest karma dla psów, a na CricksyCat karma dla kotów. W przyszłości planujemy powiększyć ofertę o karmę także dla innych zwierząt.

Nie możesz zdecydować, który smakołyk najlepiej pasuje do Twojego czworonożnego przyjaciela? W takim razie rozwiąż nasz quiz dotyczący wyboru jedzenia dla psa:

Niezależnie zweryfikowany
1120 opinii