Sprawdź te zielone warzywa, które są bezpieczne dla Twojego szczeniaka! Pamiętaj, aby kontrolować ilość podawanych przekąsek, ponieważ mogą one zwiększyć dzienne spożycie kalorii Twojego psa. Pamiętaj, że zawsze możesz podarować swojemu psu nasze doskonale zaprojektowane smakołyki i karmy.

Brokuły

Bogate w błonnik i witaminę C warzywo świetnie nadaje się do podawania w małych ilościach. Należy podawać je w kawałkach wielkości kęsa, surowe lub ugotowane.

Brukselki

Naładowane składnikami odżywczymi i przeciwutleniaczami, te małe kuleczki są świetną przekąską dla Twojego szczeniaka. Najlepszym sposobem podania brukselki szczeniakowi jest ugotowanie jej na parze, ugotowanie w wodzie lub podgrzanie w kuchence mikrofalowej. Nie podawaj na surowo, ponieważ będą zbyt trudne do strawienia dla Twojego psa.

Seler

Wypełniony witaminami A, B i C, ten chrupiący zielony patyk zawiera składniki odżywcze, które wspierają zdrowe serce psa, a nawet odświeżają oddech! Pokrój seler na kawałki i pozwól swojemu psu się nim cieszyć!

Ogórki

Ogórki są szczególnie dobre dla psów z nadwagą, ponieważ zawierają niewiele węglowodanów, tłuszczów i olejów, ale pomagają zwiększyć poziom energii. Są naładowane witaminami K, C i B1 oraz dodatkowymi składnikami odżywczymi. Ogórki to także świetny sposób na nawodnienie psa po spacerze!

Zielona Fasolka

Pełne błonnika i niskokaloryczne, te małe smakołyki świetnie nadają się na przekąskę pełną witamin! Podawaj zieloną fasolkę posiekaną, gotowaną na parze, surową lub prosto z puszki (upewnij się, że nie zawiera sodu).

Groszek

Groszek jest smaczną alternatywą dla innych tłustych przysmaków. Jest pełen witamin, minerałów, białka i błonnika. Groszek śnieżny, groszek cukrowy i groszek ogrodowy lub angielski są szczególnie dobre dla Twojego psa. Podawaj świeży, mrożony lub rozmrożony, aby zapewnić smaczną i zdrową ucztę!

Szpinak

Szpinak zawiera duże ilości witamin A, B, C i K, a także żelazo, przeciwutleniacze, beta-karoten i błonnik (świetny do stymulacji przewodu pokarmowego psa). Posiekaj, gotuj na parze i podawaj w małych ilościach.

Artykuły, które mogą Cię zainteresować

Niezależnie zweryfikowany
989 opinii