„Największym błędem jest lęk przed popełnieniem błędu” – powiedział Albert Einstein. W żywieniu psa to oznacza działanie metodyczne, nie chaotyczne. Pojawienie się alergii u psa budzi emocje, jednak ważniejszy jest dobrze przygotowany plan.Stając przed wyborem: ted...
„Jesteśmy odpowiedzialni za to, co oswoiliśmy” – przypomina Antoine de Saint‑Exupéry. Słowa te kierują nas w wyborze codziennej opieki nad czworonogiem. Przedstawiamy zatem dwie opcje: pakiet Juliet + Twinky i zestaw Ted + Chloé. Obie propozycje to starannie dobrane...
„Ruch jest w stanie zastąpić prawie każdy lek, ale żaden lek nie zastąpi ruchu.” — Thomas Jefferson. To zdanie przyświeca naszym testom żywienia i wsparcia stawów u psów, które trenują często i intensywnie.W tej części porównujemy dwa praktyczne podejścia: Juliet z...
„Poznaj swojego psa, zanim zaczniesz go trenować” – radził Konrad Lorenz, laureat Nagrody Nobla. Dlatego zalecamy: zanim wybierzesz kosmetyk, zapoznaj się z potrzebami łap twojego psiaka. Nasz tekst wprowadza dyskusję na temat: balsam do łap chloé kontra balsam...
„Najpierw nie czyń szkody” — głosi zasada przypisywana Hipokratesowi. Idealnie sprawdza się, gdy chodzi o dietę naszych psów. W przypadku alergii na kurczaka, dobrą praktyką jest wybór łagodniejszego źródła białka. Stąd też jagnięcina staje się popularnym wyborem dla...
„Najpierw musimy zrozumieć, zanim będziemy mogli pomóc” – przypomina Carl Rogers. Otwiera to dyskusję o preferencjach żywieniowych psów. Stajemy przed wyborem: wegańskie patyczki Denty Mini a może polewa Twinky? Analizujemy, co lepiej przyjmują małe rasy i szukamy...
„Zdrowie jest największym darem…” – przypomina Budda. Zauważając, że nasz pies się drapie, dostrzegamy zagrożenie dla tego daru. Dlatego podejmujemy działania, zaczynając od ustalenia przyczyn świądu i drapania. Zagadnienie to wymaga od nas spokoju, logiki i dokonania...
„Najpierw, nie szkodzić.” — ta zasada, przypisywana Hipokratesowi, jest kluczowa. Wybierając pielęgnację dla psa z delikatną skórą, kierujemy się nią. Dbałość o to, aby nie szkodzić, jest też ważna dla nas, dotykających sierść psa codziennie.Analizujemy produkty Chloé...
„Zdrowie nie stanowi wszystkiego, ale bez zdrowia, pozostałe aspekty życia tracą na wartości.” — to słowa Arystotelesa. One skłaniają nas do refleksji nad tym, jak efektywnie dbać o zdrowie naszych czworonogów. Stoi przed nami wybór między witaminami Twinky a...
Antoine de Saint‑Exupéry kiedyś powiedział: „Jesteśmy odpowiedzialni za to, co oswoiliśmy”. Ta myśl zyskuje nowe znaczenie, gdy mowa o opiece nad wybrednym psem małej rasy. Stoimy przed wyborem: sucha karma juliet czy ted, którą nasz wybredny mały pies będzie z...
Używamy informacji zebranych za pomocą plików cookie i podobnych technologii, aby ulepszyć Państwa doświadczenie na naszej stronie, analizować sposób jej użytkowania i w celach marketingowych.
My i nasi partnerzy wykorzystujemy informacje zebrane za pomocą plików cookie i podobnych technologii, aby poprawić Twoje doświadczenie na naszej stronie, analizować, jak je wykorzystujesz, a także w celach marketingowych. Ponieważ szanujemy Twoje prawo do prywatności, możesz wybrać, aby niektóre typy plików cookie nie były wykorzystywane. Jednak blokowanie niektórych typów plików cookie może wpłynąć na Twoje doświadczenie z witryny i usług, które możemy zaoferować. W niektórych przypadkach dane uzyskane z plików cookie są udostępniane stronom trzecim w celu analiz lub marketingu. Możesz wykonać swoje prawo do wyłączenia tego udostępniania w dowolnym momencie, wyłączając pliki cookie.
Te pliki cookie i skrypty są niezbędne do prawidłowego działania witryny i nie mogą być wyłączone. Są one zwykle ustawiane tylko w odpowiedzi na działania podjęte przez Ciebie, które są równoznaczne z żądaniem usług, takich jak ustawienie preferencji prywatności, logowanie się lub wypełnianie formularzy. Możesz ustawić swoją przeglądarkę, aby blokować lub informować cię o tych plikach cookie, ale niektóre części witryny nie będą wtedy działać. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych osobowych.
Analizy
Te pliki cookie i skrypty pozwalają nam liczyć odwiedziny i źródła ruchu, abyśmy mogli mierzyć i poprawiać wydajność naszej witryny. Pomagają nam znać najbardziej i najmniej popularne strony oraz zobaczyć, jak odwiedzający przemieszczają się po stronie. Wszystkie informacje, które te pliki cookie zbierają, są zagregowane i dlatego anonimowe. Jeśli nie pozwalasz na te pliki cookie i skrypty, nie będziemy wiedzieć, kiedy odwiedziłeś naszą witrynę.
Osadzone wideo
Te pliki cookie i skrypty mogą być ustawione poprzez naszą stronę przez zewnętrzne usługi hostingu wideo, takie jak YouTube lub Vimeo. Mogą być używane do dostarczania treści wideo na naszej stronie internetowej. Jest możliwe, aby dostawca wideo mógł stworzyć profil Twoich zainteresowań i pokazać Ci odpowiednie reklamy na tej lub innych stronach internetowych. Nie przechowują bezpośrednio danych osobowych, ale opierają się na unikalnym identyfikowaniu przeglądarki i urządzenia internetowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie lub skrypty, możliwe jest, że osadzone wideo nie będzie działać zgodnie z oczekiwaniami.
Marketing
Te pliki cookie i skrypty mogą być ustawione na naszej stronie przez naszych partnerów reklamowych. Mogą być one wykorzystywane przez te firmy do tworzenia profilu Twoich zainteresowań i wyświetlania Ci odpowiednich reklam na innych stronach. Nie przechowują bezpośrednio danych osobowych, ale opierają się na unikatowym identyfikatorze Twojej przeglądarki i urządzenia internetowego. Jeśli nie pozwolisz na te pliki cookie i skrypty, doświadczysz mniej celowanych reklam.
Facebook Advanced Matching
Ulepszone dopasowanie Facebooka może poprawić przyporządkowanie reklam i śledzenie konwersji. Może nam pomóc osiągnąć lepiej dopasowane grupy docelowe za pośrednictwem naszych reklam. Jeśli to możliwe, podzielimy się z Facebookiem hashowanymi informacjami, takimi jak Twoje imię, numer telefonu, adres e-mail lub adres.
Facebook CAPI
Wydarzenia API Konwersji Facebooka (CAPI) pozwalają nam lepiej zrozumieć, jak interagujesz z naszymi witrynami. Pozwalają nam mierzyć wpływ naszych reklam na konwersje witryny i poprawiać dopasowanie reklam dzięki grupom docelowym. Jeśli to możliwe, możemy podzielić się z Facebookiem informacjami, takimi jak imię, adres e-mail, numer telefonu lub adres.