Angela Merkel, inspirowana myślami Mahatmy Gandhiego, powiedziała, że naród ocenia się przez traktowanie zwierząt. Te słowa wprowadzają nas w temat korzyści wprowadzania psów do miejsca pracy. Rozmawiamy o tworzeniu dog-friendly przestrzeni. Miejsce takie wspiera...
„Można poznać wielkość narodu po tym, jak traktuje swoich najsłabszych członków” – mówił Mahatma Gandhi. W biurze dotyczy to nie tylko ludzi, lecz również zwierząt. Jeśli chcemy, by psy w biurze były prawdziwym wsparciem, zapewnijmy im taką samą troskę, jaką oferujemy...
“Najbardziej niezawodnym sposobem na przewidzenie przyszłości jest jej tworzenie.” — Peter Drucker. Ta myśl świetnie pasuje do naszych czasów, kiedy tworzymy nowe standardy pracy. Coworking z psem staje się realną opcją, a nie tylko chwilową modą.W tym wstępie...
„Najpierw dokonaj tego, co jest niezbędne, następnie tego, co możliwe, a wkrótce osiągniesz to, co wydaje się niemożliwe.” — takie słowa Franciszka z Asyżu inspirują nas dziś. Dotyczą one troski i działań, które chronią naszego psa przed gorącym asfaltem. To jest...
Immanuel Kant mówił, że po traktowaniu zwierząt można ocenić ludzkie serce. Ten cytat ustanawia ramy dla naszego przewodnika: jak zorganizować eventy firmowe z psami. Chcemy, aby zarówno ludzie, jak i zwierzęta czuli się na nich bezpiecznie i komfortowo.Dog-friendly...
Immanuel Kant kiedyś mówił: „Możemy ocenić serce człowieka po tym, jak traktuje zwierzęta”. Ten cytat wprowadza nas w temat, jak obecność psów w biurze wpływa na nasze życie. W ten sposób zwiększa naszą produktywność w pracy.W naszym kraju coraz popularniejsze staje...
Stephen R. Covey podkreślał: „Najpierw zajmij się priorytetami, reszta sama dojdzie do porządku”. W okresie zimowym, kluczowe jest dbanie o zdrowie naszych psów. Kiedy temperatura spada, a nasz pies traci ciepło szybciej niż jest w stanie je wyprodukować,...
„Psy nigdy nie kłamią o miłości” — tak mówiła Agnieszka Osiecka. To wprowadzenie otwiera temat wsparcia dobrostanu pracowników przez obecność psa. Staje się ono kluczowym elementem nowoczesnych działań w obszarze HR w Polsce.Psy w biurach często są...
„Można wiele powiedzieć o człowieku, po tym jak traktuje zwierzęta” — Mahatma Gandhi. Ten cytat ustawia ton naszej rozmowy o tym, jak pies podczas integracji zespołowej potrafi realnie zmienić klimat pracy i wynik spotkania.W Polsce rośnie moda na integrację firmową z...
„Możemy wiele się nauczyć od psa o lojalności i radości z małych rzeczy” – stwierdził Barack Obama. Ta refleksja kieruje nas ku historii o budowaniu w Polsce biura przyjaznego psom. Ważne jest, aby zarówno ludzie, jak i zwierzęta czuli się w nim bezpiecznie.Ten...
Używamy informacji zebranych za pomocą plików cookie i podobnych technologii, aby ulepszyć Państwa doświadczenie na naszej stronie, analizować sposób jej użytkowania i w celach marketingowych.
My i nasi partnerzy wykorzystujemy informacje zebrane za pomocą plików cookie i podobnych technologii, aby poprawić Twoje doświadczenie na naszej stronie, analizować, jak je wykorzystujesz, a także w celach marketingowych. Ponieważ szanujemy Twoje prawo do prywatności, możesz wybrać, aby niektóre typy plików cookie nie były wykorzystywane. Jednak blokowanie niektórych typów plików cookie może wpłynąć na Twoje doświadczenie z witryny i usług, które możemy zaoferować. W niektórych przypadkach dane uzyskane z plików cookie są udostępniane stronom trzecim w celu analiz lub marketingu. Możesz wykonać swoje prawo do wyłączenia tego udostępniania w dowolnym momencie, wyłączając pliki cookie.
Te pliki cookie i skrypty są niezbędne do prawidłowego działania witryny i nie mogą być wyłączone. Są one zwykle ustawiane tylko w odpowiedzi na działania podjęte przez Ciebie, które są równoznaczne z żądaniem usług, takich jak ustawienie preferencji prywatności, logowanie się lub wypełnianie formularzy. Możesz ustawić swoją przeglądarkę, aby blokować lub informować cię o tych plikach cookie, ale niektóre części witryny nie będą wtedy działać. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych osobowych.
Analizy
Te pliki cookie i skrypty pozwalają nam liczyć odwiedziny i źródła ruchu, abyśmy mogli mierzyć i poprawiać wydajność naszej witryny. Pomagają nam znać najbardziej i najmniej popularne strony oraz zobaczyć, jak odwiedzający przemieszczają się po stronie. Wszystkie informacje, które te pliki cookie zbierają, są zagregowane i dlatego anonimowe. Jeśli nie pozwalasz na te pliki cookie i skrypty, nie będziemy wiedzieć, kiedy odwiedziłeś naszą witrynę.
Osadzone wideo
Te pliki cookie i skrypty mogą być ustawione poprzez naszą stronę przez zewnętrzne usługi hostingu wideo, takie jak YouTube lub Vimeo. Mogą być używane do dostarczania treści wideo na naszej stronie internetowej. Jest możliwe, aby dostawca wideo mógł stworzyć profil Twoich zainteresowań i pokazać Ci odpowiednie reklamy na tej lub innych stronach internetowych. Nie przechowują bezpośrednio danych osobowych, ale opierają się na unikalnym identyfikowaniu przeglądarki i urządzenia internetowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie lub skrypty, możliwe jest, że osadzone wideo nie będzie działać zgodnie z oczekiwaniami.
Marketing
Te pliki cookie i skrypty mogą być ustawione na naszej stronie przez naszych partnerów reklamowych. Mogą być one wykorzystywane przez te firmy do tworzenia profilu Twoich zainteresowań i wyświetlania Ci odpowiednich reklam na innych stronach. Nie przechowują bezpośrednio danych osobowych, ale opierają się na unikatowym identyfikatorze Twojej przeglądarki i urządzenia internetowego. Jeśli nie pozwolisz na te pliki cookie i skrypty, doświadczysz mniej celowanych reklam.
Facebook Advanced Matching
Ulepszone dopasowanie Facebooka może poprawić przyporządkowanie reklam i śledzenie konwersji. Może nam pomóc osiągnąć lepiej dopasowane grupy docelowe za pośrednictwem naszych reklam. Jeśli to możliwe, podzielimy się z Facebookiem hashowanymi informacjami, takimi jak Twoje imię, numer telefonu, adres e-mail lub adres.
Facebook CAPI
Wydarzenia API Konwersji Facebooka (CAPI) pozwalają nam lepiej zrozumieć, jak interagujesz z naszymi witrynami. Pozwalają nam mierzyć wpływ naszych reklam na konwersje witryny i poprawiać dopasowanie reklam dzięki grupom docelowym. Jeśli to możliwe, możemy podzielić się z Facebookiem informacjami, takimi jak imię, adres e-mail, numer telefonu lub adres.