„Przygotowanie jest wszystkim.” — Benjamin Disraeli. To zdanie podkreśla znaczenie ochrony twojego psa przed udarem cieplnym, zanim temperatury wzrosną. Jeżeli temperatura ciała twojego psa przekroczy 41°C, mówimy o hipertermii. Jest to stan zagrożenia życia, który...
Alfred Wainwright powiedział, że w naturze nie ma złej pogody, tylko różne rodzaje dobra. To pokazuje nasze podejście do zimy z psem. Chociaż chłód bywa wyzwaniem, odpowiednio zaplanowana zimowa zabawa może przynieść zdrowie, radość i spokój zarówno nam, jak i naszym...
„Wielkość narodu i jego moralny postęp można ocenić po tym, jak traktuje zwierzęta” – Mahatma Gandhi. Ten cytat podkreśla znaczenie empatii, profesjonalizmu i jasnych zasad. Dzięki nim spotkania biznesowe z psami stają się integralną częścią kultury pracy.Zapewniamy...
„Najpierw zadbaj o bezpieczeństwo, zanim pomożesz innym” – radzi Maya Angelou. My podkreślamy: zacznijmy od bezpieczeństwa naszych psów. Kiedy temperatury rosną, a nasze czworonogi spędzają więcej czasu na dworze, ochrona przed słońcem staje się kluczowa. Jest to...
„Ruch zastępuje wiele leków, ale żaden lek nie zastąpi ruchu” – przypomina nam Hipokrates. W zimie, mimo krótszych dni i trudniejszych warunków pogodowych, nie zapominajmy o aktywności naszych czworonożnych przyjaciół. Jest to kluczowe dla ich zdrowia i dobrego...
„Najmniejszy akt opieki jest silniejszy niż najszczersza intencja” – stwierdziła Oprah Winfrey. Ta myśl zyskuje na znaczeniu wiosną. W tym okresie, gdy powietrze wypełnia się pyłkami, nasze psy zaczynają częściej drapać się w uszy, ocierać pyski i pokazują objawy...
„Najprostszy akt życzliwości wykazuje się bywać potężniejszy niż najszczersze z intencji” – słowa Mahatmy Gandhiego. To one inspirują nas do świadomej troski o psy w chłodnych pomieszczeniach. Klimatyzacja może wpływać na komfort, zdrowie i bezpieczeństwo naszych...
„Nie ma złej pogody, tylko nieodpowiednie ubranie” – mawia Sir Ranulph Fiennes. Ta myśl idealnie pasuje do spacerów z psami w Polsce. Tu zaskakują nas silne wiatry i chłodne poranki.Wiatroszczelna kurtka dla psa utrzymuje ciepło i chroni przed zimnym wiatrem. Różni...
„Najlepszy sposób, by zacząć, to po prostu się za to zabrać” – mawiał Walt Disney. To przesłanie pokazuje, że do rozpoczęcia agility w domu nie potrzebujemy specjalistycznego sprzętu. Wymagane są jedynie chęci, plan oraz przedmioty, które każdy ma pod...
„Nie ma złej pogody, jest tylko nieodpowiednie ubranie” – mawiał Roald Amundsen. To zdanie świetnie otwiera nasz przewodnik o tym, jak zamienić deszczowy spacer z psem w czas ruchu, więzi i spokoju. Zebraliśmy porady dla opiekunów psów, by każdy spacer z psem w...
Używamy informacji zebranych za pomocą plików cookie i podobnych technologii, aby ulepszyć Państwa doświadczenie na naszej stronie, analizować sposób jej użytkowania i w celach marketingowych.
My i nasi partnerzy wykorzystujemy informacje zebrane za pomocą plików cookie i podobnych technologii, aby poprawić Twoje doświadczenie na naszej stronie, analizować, jak je wykorzystujesz, a także w celach marketingowych. Ponieważ szanujemy Twoje prawo do prywatności, możesz wybrać, aby niektóre typy plików cookie nie były wykorzystywane. Jednak blokowanie niektórych typów plików cookie może wpłynąć na Twoje doświadczenie z witryny i usług, które możemy zaoferować. W niektórych przypadkach dane uzyskane z plików cookie są udostępniane stronom trzecim w celu analiz lub marketingu. Możesz wykonać swoje prawo do wyłączenia tego udostępniania w dowolnym momencie, wyłączając pliki cookie.
Te pliki cookie i skrypty są niezbędne do prawidłowego działania witryny i nie mogą być wyłączone. Są one zwykle ustawiane tylko w odpowiedzi na działania podjęte przez Ciebie, które są równoznaczne z żądaniem usług, takich jak ustawienie preferencji prywatności, logowanie się lub wypełnianie formularzy. Możesz ustawić swoją przeglądarkę, aby blokować lub informować cię o tych plikach cookie, ale niektóre części witryny nie będą wtedy działać. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych osobowych.
Analizy
Te pliki cookie i skrypty pozwalają nam liczyć odwiedziny i źródła ruchu, abyśmy mogli mierzyć i poprawiać wydajność naszej witryny. Pomagają nam znać najbardziej i najmniej popularne strony oraz zobaczyć, jak odwiedzający przemieszczają się po stronie. Wszystkie informacje, które te pliki cookie zbierają, są zagregowane i dlatego anonimowe. Jeśli nie pozwalasz na te pliki cookie i skrypty, nie będziemy wiedzieć, kiedy odwiedziłeś naszą witrynę.
Osadzone wideo
Te pliki cookie i skrypty mogą być ustawione poprzez naszą stronę przez zewnętrzne usługi hostingu wideo, takie jak YouTube lub Vimeo. Mogą być używane do dostarczania treści wideo na naszej stronie internetowej. Jest możliwe, aby dostawca wideo mógł stworzyć profil Twoich zainteresowań i pokazać Ci odpowiednie reklamy na tej lub innych stronach internetowych. Nie przechowują bezpośrednio danych osobowych, ale opierają się na unikalnym identyfikowaniu przeglądarki i urządzenia internetowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie lub skrypty, możliwe jest, że osadzone wideo nie będzie działać zgodnie z oczekiwaniami.
Marketing
Te pliki cookie i skrypty mogą być ustawione na naszej stronie przez naszych partnerów reklamowych. Mogą być one wykorzystywane przez te firmy do tworzenia profilu Twoich zainteresowań i wyświetlania Ci odpowiednich reklam na innych stronach. Nie przechowują bezpośrednio danych osobowych, ale opierają się na unikatowym identyfikatorze Twojej przeglądarki i urządzenia internetowego. Jeśli nie pozwolisz na te pliki cookie i skrypty, doświadczysz mniej celowanych reklam.
Facebook Advanced Matching
Ulepszone dopasowanie Facebooka może poprawić przyporządkowanie reklam i śledzenie konwersji. Może nam pomóc osiągnąć lepiej dopasowane grupy docelowe za pośrednictwem naszych reklam. Jeśli to możliwe, podzielimy się z Facebookiem hashowanymi informacjami, takimi jak Twoje imię, numer telefonu, adres e-mail lub adres.
Facebook CAPI
Wydarzenia API Konwersji Facebooka (CAPI) pozwalają nam lepiej zrozumieć, jak interagujesz z naszymi witrynami. Pozwalają nam mierzyć wpływ naszych reklam na konwersje witryny i poprawiać dopasowanie reklam dzięki grupom docelowym. Jeśli to możliwe, możemy podzielić się z Facebookiem informacjami, takimi jak imię, adres e-mail, numer telefonu lub adres.